Retourneren
-
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Omdat deze producten maatwerkproducten zijn, wat betekent dat de producten speciaal op jouw verzoek en afgestemd op jouw wensen (je kiest bijvoorbeeld zelf het materiaal en het formaat) worden gemaakt, is op onze producten het herroepingsrecht niet van toepassing. Dat betekent dus dat je het product niet kunt retourneren.
Mocht je echter niet tevreden zijn over het eindresultaat van je bestelling (bijvoorbeeld bij een beschadiging of ander defect), kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij hopen in dat geval tot een oplossing te komen!
-
Mijn product is beschadigd. Wat nu?
We begrijpen dat het vervelend is als je product beschadigd is aangekomen. We staan klaar om je te helpen en dit zo snel mogelijk op te lossen. Volg alsjeblieft de onderstaande stappen:
Stap 1: Neem een duidelijke foto
Maak een duidelijke foto van de beschadiging aan het product. Zorg ervoor dat de schade goed zichtbaar is op de foto. Dit zal ons helpen om een beter beeld te krijgen.
Stap 2: Stuur de foto naar info@quintart.nl
Stuur de genomen foto naar ons e-mailadres: info@quintart.nl. Voeg in de e-mail ook je naam, telefoonnummer, ordernummer en een beschrijving van het beschadigde product toe. Op deze manier kunnen we je aanvraag snel verwerken.
Stap 3: Wacht op onze reactie
Zodra we je e-mail hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk reageren. Ons team zal de situatie beoordelen en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. We streven ernaar om, op werkdagen, binnen 24 uur te reageren met een passende oplossing.
Stap 4: Het vervolg
Afhankelijk van de situatie kunnen we je vragen om het beschadigde product terug te sturen, zodat wij het product kunnen vervangen of een andere passende oplossing te kunnen bieden. We zullen duidelijke instructies geven over hoe verder te handelen.
Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar!